Za odgajateljice generacija 2.dio

Posted: 14 Decembra, 2013 in žena muslimanka

Da joj ne bude namirisan hidžab.

Istina je – postoji veliki broj sahih hadisa u kojima se strogo zabranjuje da žena izlazi iz svoje kuće namirisan a. Mi ćemo ovdje s pomenuti hadise koji su nam trenutno dostupni da ne bismo previše duljili. Allahov Poslanik , sallallahu ‘alejhi ve sellem, kaže:» Že na koja se namiriše i lijepo nakiti u namjeri da zavede grupu ljudi pored kojih prođe , je bludnica (grješnica je zbog takvog postupka koji može izazvati pobudu i odvesti u blud).» Bilježi Imami Ahmed.

Da hidžab ne bude tjesan ; da ne bi ocrtao oblik njenog tijela

Imami Ahmed bilježi u svom Musnedu (5/205) od Usame Bin Zejda da je rekao: «Allahov Poslanik , sallallahu ‘alejhi ve sellem, me je ogrnuo debelim ogrtačem. Bio mu je to poklon od Dihje El-Kelbija, te sam ga ja dao svojoj ženi. P oslanik me upitao: »Zašto ne nosiš ogrtač?» Odgovorio sam: »Dao sam ga svojoj ženi.» A on mi reče: « Naredi joj da ispod njega obuče nešto , jer se bojim da će ocrtati njene kosti.» (El-Albani tvrdi da ga prenosi Dija El-Makdesi u izabranim hadisima. Ahmed i Bejheki ga bilježe sa dobrim senedom.) Da hidžab bude širok i da nije providan

U Muslimovom Sahihu se od Ebu Hurejre , radijallahu anhu, prenosi da je Božiji Poslanik , sallallahu ‘alejhi ve sellem, rekao :»Dvije vrste ljudi bi t će stanovnici Džehennema i ja ih poslije ovozemaljskog živo t a više neću vidjeti:

-silnici u čijim su rukama bičevi debljine kravljih repova, kojima tuku ljude

-i žene koje nose providnu odjeću kao da su gole, koje okreću lice od Allahovih zapov i jedi i sklone su zlim djelima, a glave su im kao grbe deva. Takve žene neće ući u Džennet , niti će osjetiti njegov miris!» Da odjeća nije slična muškoj odjeći

Bilježi Imami El-Buhari u Sahihu da je Ibn Abbas, radijallahu anhu, rekao: »Allahov Resul , sallallahu ‘alejhi ve sellem, je prokleo muškarce koji oponašaju žene i žene koje oponašaju muškarce.» Da ne bude odjeća oholosti

Muhammed , sallallahu ‘alejhi ve sellem, je rekao: »Ko nosi odjeću oholosti , Allah , dželle šanuhu, će ga obući istom odjećom na Sudnjem danu . Zatim će ga spaliti u Džehennemu.» Da odjeća nije slična odjeći nevjernika

U vjerodostojnom hadisu kojeg bilježe Ebu Davud i drugi od Ibn Omera , radijallahu anhum, se prenosi da je Poslanik , sallallahu ‘alejhi ve sellem, rekao: «Ko oponaša jedan narod , on je od njih.»

U komentaru sljedećeg ajeta :»Zar nije vrijeme da se vjernicima srca smekšaju kad se Allah i Istina koja se objavljuje spomene i da oni ne budu kao oni kojima je još data davno Knjiga.» (El-Ha d id , 16 . ) Ibn Kesir, Allah mu se smilovao, je rekao: »Zbog ovoga je Allah , dželle šanuhu, zabranio vjernicima da oponašaju kafire (nevjernike) u bilo čemu od glavnih ili sporednih stvari.

U tumačenju istog ajeta od Ibn Tejmije, Allah mu se smilovao, se kaže : « … ve la jekunu . » što znači da je opća zabrana u pogledu oponašanja nevjernika.

Šartovi ženske odjeće

Da pokriva čitavo tijelo; da je široka kako ne bi ocrtavala oblik tijela; da nije providna; da je duga , kako bi pokrila stopala; da nije šarena , kako ne bi bila upadljiva i mamila pogled i da ne liči muškoj odjeći

Iako je žena propisno obučena, to ne znači da može često izlaziti iz svoje kuće. Žena treba biti,što je više moguće, zaklonjena od pogleda stranaca.

Tako Aiša, radijallahu anha, poslje smrti Allahovog Poslanika , sallallahu ‘alejhi ve sellem, kaže:

«Da je znao Poslanik , sallallahu ‘alejhi ve sellem, šta su žene učinile, (poslije njega) zabranio bi im odlazak u mesdžide , kao što je zabranjeno ženama Židova.» (Buhari)

Vrlo bitan savjet: n ema tegobe u vjeri. Treba svoju kćer ku ili mlađu sestru izdvojiti od igara sa muškom djecom ili neodgojenim djevojčicama. Ne treba im se dozvoli ti da oblači odjeću koja otkriva s tid na mjesta, iako su u pitanju mala djeca. Mala djeca vrlo lahko pamte «običaje» i navike svoje okoline, pa ih je u tom peridou najlakše odgojiti.

Podstiči svoju kćer ku ili sestru da pazi svoju čednost, kako bi postala kreposna, Gospodaru svom odana, neporočna i sačuvane časti .

« … i neka vode brigu o stidnim mjestima svojim. »

Prirodna obilježja u islamu se odnose na žene i na muškarce , a od njih su: čupanje dlaka ispod pazuha, brijanje dlaka sa stidnog mjesta, sunećenje, misvak i obrezivanje noktiju.

Postoje zabranjeni postupci koji su nažalost česti u praksi: farbanje kose crnom bojom, čupanje obrva, tetoviranje, nošenje perike, parfemiranje, šminkanje, lakiranje noktiju i stavljanje surme. Posljednje četiri zabrane su s amo izvan kuće. Neispravan je abdest , ukoliko lak na noktima .

Posebno upozoravamo na nošenje obuće sa visokom petom koja proizvodi zvuk pri hodanju , jer je to obuća griješnica (koje na taj način skreću pažnju na sebe) a Allah , dželle š anuhu, zabranjuje zveckanje nakita. Muslimanka ne treba vezati svoju kosu u dignuti rep ili punđu na glavi ispo d hidžaba, jer je to zabranjeno hadis om kojeg bilježi Muslim , gdje to Allahov Poslanik , s allallahu ‘alejhi ve sellem, pogrdno upoređuje sa grbama deva.


Komentariši

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava /  Promijeni )

Google photo

You are commenting using your Google account. Odjava /  Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava /  Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava /  Promijeni )

Povezivanje na %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.